Hösthornet-resultat och TACK!

4 oktober, 2021 av michan

Hej!

STORT TACK till alla – scouter, ledare och funktionärer – som på ett fantastiskt sätt bidrog till att lördagens Hösthornet-arrangemang blev så lyckat!
Jag hoppas i alla fall att ni andra är lika nöjda som jag med hur det hela förlöpte. Mitt intryck vid den avslutande samlingen var att alla deltagande scouter haft en rolig och givande dag.

Som tävlingsledare är jag oerhört tacksam mot alla de ledare, äldre scouter och föräldrar som ställde upp som funktionärer för att distriktets Äventyrare skulle få en bra tävlingsdag, och jag uppskattar verkligen hur ni från andra kårer också bidrog med funktionärshjälp! Mycket inom scouting handlar om samarbete – i patrullen, i avdelningen, i kåren och i distriktet – och det visade vi i lördags, att tillsammans kan vi göra väldigt mycket på ett väldigt bra sätt!

Om någon deltagande scout eller någon av er som var med som ledare/funktionär under lördagen inte fick Hösthornet-märket, så hör av er. Det finns gott om märken kvar.

Slutresultat Hösthornet 2021-10-02

Än en gång tack!