Välkomna på digital ledarträff 19 november!

7 november, 2023 av michan

Hej alla ledare där ute i kårerna!

Distriktsstyrelsen arrangerar en digital ledarträff den 19:e november klockan 19.00-21.00 via Zoom.

Tema

Temat för kvällen är scoutmetoden och vänder sig till dig som vill lära dig lite mer om det som gör scouting till just scouting. Vi kommer använda lite olika digitala pedagogiker för att få delaktighet och interaktion.

Anmälan

Om det här är något för dig vill vi att du anmäler dig via detta Scoutnetarrangemang senast 17 november. Anmälda kommer att få ett e-brev med anslutningsinformation under kvällen den 18:e november. Under andra halvan av ledarträffen kommer du att få möjlighet att utbyta erfarenheter med ledare på din gren via ett digitalt mötesrum där du kan vandra mellan rummen om du vill delta i flera grenars samtal.